Jak jako firma zazářit?


Měli byste tušit, co od vás ostatní očekávají. Protože pokud máte například firmu, nebo se ji chystáte vytvořit, musíte se dost soustředit na to, co od vás ostatní očekávají a co lidé chtějí, tomuhle byste měli věnovat hodně pozornosti. Protože jako firma musíte spíše plnit požadavky lidí než vaše požadavky, protože pro vás to nejsou služby, jsou to služby převážně pro lidi a ti by pro vás měli být to hlavní. Pokud nejsou, tak je něco špatně. Samozřejmě to neznamená, že byste měli věnovat pozornost jen ostatním, musíte myslet i na sebe a třeba nepracovat tolik a klidně lidem říct, že zrovna už něco máte a podobně a taky si dát někdy den klidu.

firma

To samé byste měli aplikovat na vaše zaměstnance, ať si mohou někdy odpočinout, protože pro správné a svěží fungování je to potřeba. A lidé toho mají nedostatek, protože se neustále všichni ženou za tím, ať mají co nejvíce peněz a pracují tak, že to už ani není reálné a kombinovatelné se zdravím. Když vymýšlíte nebo vlastníte firmu, musíte hodně sledovat okolní dění a to, co zrovna jede mezi lidmi, co vyhledávají a tím se také řídit, protože to je to, co vás zajímá. Musíte splnit to, co lidé chtějí, jedině tak budete mít dostatek zákazníků a bude vám firma něco vynášet.

firma

Musíte jim ale na oplátku něco dát, dát jim něco navíc, co jim jiná firma nedá. To může být cokoliv, jednak nějaká sleva, nebo rychlé jednání a podobně. Takhle si k sobě přilákáte ještě více lidí. Těm stávajícím zákazníkům poskytněte třeba nějakou slevu na další nákup, ať se k vám mohou vrátit a oni to třeba ještě řeknou svým známým, že od vás dostali slevu a přiláká to i ostatní. A to vy chcete. Měli byste jako firma ale působit také reálně a rodinně, takže nějaké virtuální sídlo společnosti byste měli zvážit, protože lidé musí vědět, že někde jste, dodává jim to pocit rodinné atmosféry a toho, že jste taky lidé a že za tím vším stojí úplně normální lidé jako jsou oni. Budou tak snáz chápat to, když uděláte nějakou chybu, protože jsme jen lidé, ne stroje. Navíc musí vědět, že se na vás mohou kdekoliv obrátit.